Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

 Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo...


Proteklih nekoliko dana mi se ova rečenica vrzma po glavi. Došla sam do jednog zaključka u vezi te tvrdnje i poželela da ga  podelim sa svojim pratiocima na instagramu. To sam učinila u rubrici Usred srede, u kojoj na svom instagram profilu dirketno, bez mnogo okolišanja i motanja u foliju, ukazujem na načine kojima limitiramo svoju sreću i uspeh. 


Interesantno, nije bilo mnogo reakcija na ovu rečenicu. Reakcije su usledile kada sam nakon nje napisala sledeće:


Svi mi živimo u teglama. Neko u većoj, neko u manjoj. Naš rast počinje kada shvatimo da je to što mislimo da je nebo, samo običan poklopac.


 Broj reakcija ukazao mi je na to da se ljudi prepoznaju. Neko je postao svesan svoje teglice. Kada neki deo nas prepozna nešto što mu se ne dopada kao istinu, naš ego reaguje.

                              

                                                                                                                         📷pixabay.com

Tegla je naša svest. Ceo naš život svodi se na širinu naše svesti i stanje u našem umu. Granice koje postoje u našem umu, postaju granice našeg uspeha u svakoj sferi života. 


Kada to razumemo, kada otkrijemo granice koje smo sebi nametnuli odnosno kad shvatimo da je to taj poklopac koji nas drži zatvorenima u teglicama svesti, dajemo sebi šansu da prevaziđemo sopstvene limite. To je trenutak kad promena na bolje u našem životu upravo počinje. 

📷pixabay.com


I sada ćeš možda reći: "Pa da, vidim ja svoj poklopac, ali stegnut je čvrsto, ne mogu sama da ga otvorim. Ja ne mogu da pomerim svoje granice."


Da te pitam: šta radiš kad ne možeš sama da otvoriš teglu? Zoveš nekog ko će ti pomoći, je l' tako? A taj neko nije nužno jači od tebe, samo poznaje bolju tehniku. Kao ono kad pozoveš mamu, a onda ona nožićem bocne ispod poklopca baš ono mesto gde će pritisak popustiti i onda lagano, bez teške muke i silnog stiskanja otvori teglu.

📷pixabay.com


Dakle, obrati se nekome za pomoć. Na koučingu sa svojim klijentima radim upravo to - pomognem im da vide šta je to što su u svom umu postavili kao prepreku, a onda jednostavnim tehnikama otklanjamo te blokade.


Ako želiš odmah da saznaš koja misao u tvom umu predstavlja taj poklopac od kog ne vidiš dalje, možeš to učiniti na jako jednostavan način. Samo odgovori sebi na pitanje:

Šta me tačno sprečava da postignem ono što želim?


Do čitanja,


Ašik Žena




Коментари

Популарни постови са овог блога

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?