Na koji način je meni pomogao coaching?

Kako biste dobili sertifikat iz oblasti life coaching-a neophodno je da i sami prođete kroz taj transformišući proces, odnosno da kao klijent prođete kroz jedan coaching proces u trajanju od minimum pet sesija.

U ovom kratkom tekstu želim da podelim sa vama koje sam to ja benefite iskusila od coaching-a.

Iako sam znala kako funkcioniše rad sa profesionalnim coach-em, kad sam se našla u ulozi klijenta ipak sam nekim uvidima bila iznenađena.

Na primer, odmah na početku sam se iznenadila kako smo temu koju sam ja sama odabrala kao nešto na čemu želim da radim zamenile onom koju je coach suptilno prepoznao kao nešto na čemu je potrebno da radim. I sama sam prepoznala važnost rada na stvarima koje traju godinama i koje su možda bile i uzrok ostalog nezadovoljstva zbog kog sam se obratila coach-u.

U toku procesa osvestila sam da sam bila u zabludi da me prošlost više ne opterećuje i radila sam na tome da je se oslobodim.

Posebno me iznenadilo otkriće da ceo život vučem osećaj krivice za mnoge stvari kojima nikako nisam doprinela.Na primer,tokom meditacije na sesiji otkrila sam da sebe krivim za to što je moj deda doživeo infarkt. Ono što me je još raspametilo je da se to dogodilo kada sam imala dve ili tri godine i da sam se setila nekih detalja i svog osećaja jer sam zapravo bila ubeđena da moje najranije sećanje na detinjstvo potiče iz perioda polaska u školu.

Zatim sam otkrila i svoja ograničavajuća uverenja koja su me godinama držala zarobljenom u strahu i zbog kojih nisam pravila nikakve korake u pravcu postizanja nekih svojih ciljeva.Naučila sam kako se ona manifestuju u mom životu i kako mogu da ih se oslobodim.

To je ukratko moje iskustvo sa coaching-om iz pozicije klijenta. Na svojoj koži sam se uverila koliko možemo da otkrijemo o sebi tokom ovog procesa i koliko je važno da damo sebi šansu da stvorimo sebi život kakav priželjkujemo i koliko znači profesionalna podrška na tom putu. 
To moje iskustvo samo je jedan u nizu razloga zbog kojih verujem u značaj onoga što ja radim sa svojim klijentima. 

Možda vam ovaj tekst može koristiti na još jedan način: zapitajte se, da li i zbog čega verujete u nešto što radite,u nešto što uveravate i druge da vredi ili čime želite da se bavite. 

Više o tome ćemo uskoro,u nekom novom tekstu.

Do tada, ukoliko želite da saznate kako izgleda coaching,na koji način funkcioniše rad sa coach-em ili nešto slično,otvorena sam za sva vaša pitanja.

Za vaše dobro,

Ašik Žena

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?