Kako da poverujem da je čudo moguće?

Ja sam od onih što jednostavno vole život. Divim se životu. Mislim da je svemoguć i fantastičan. A to je tako samo iz jednog razloga - ja sam od onih što veruju u čuda. A, kako kaže Slavica Squire "Ko u čuda veruje, taj čuda i stvara".

Ja nisam oduvek verovala u čuda i znam tačno kada sam počela da verujem da se nekad stvari rešavaju na neobjašnjiv način, lakše, brže , lepše nego što sam i mogla da zamislim. 

Većina ljudi pokušava da zamisli kako će se čudo desiti, šta će se tačno dogoditi pa će neka situacija dobiti željeni ishod. To sam radila i ja. Onog trenutka kad sam shvatila da čudo ne bi bilo čudo kada bih ja umela da ga objasnim, počela sam da verujem u čuda. I od tada se više ne usuđujem da postavim svemiru pitanje: ali kako ćeš to da uradiš za mene? Jer to je sve - mir. On će uraditi sve da ja osetim mir. To je dogovor između mene i svemira. Barem ovog svemira u kome ja živim. Kasnije sam naravno shvatila da je to što mi nazivamo čudom samo prirodan odgovor univerzuma na našu energiju. 



Kada smo okupirani problemom, naš um nam ne dozvoljava da verujemo u nešto što on ne može svojom logikom da objasni. Umesto da kažemo: ajde baš da vidim kako ćeš ti to sad sve-mire da uradiš, mi neprestano vrtimo reči poput ALI KAKO, nemoguće je, nema šanse...

Čuda se dešavaju.Ona su prirodan odgovor života na energiju koju mu šaljete. I čuda su posledica onoga što jesmo u određenom trenutku. Ali logika i čuda ne idu zajedno. Pokušavati da objasniš neobjašnjivo je kao da pokušavaš da ubiješ čudo.  

Kada se dešava to što nazivamo čudom, događa se nešto što je veliki broj ljudi shvatio jer je nauka to već dobro objasnila - frekvencija kojom vibrira naše telo je usklađena sa frekvencijom rešenja te situacije. I to nekako i možemo da razumemo. Ali mi pokušavamo da razumemo šta se to dešava pa se pogode, nađu, usklade te frekvencije. I onda se zamaramo tim razmišljanjem a to nam spušta vibraciju. A čuda su na visokoj vibraciji.


Preda mnom je jedna čudna i čudesna nedelja. Čudna, jer ne mogu da predvidim kako će koji dan izgledati pošto vreme nekih obaveza koje moram da ispunim ne zavisi od mene. I čudesna, jer očekujem mnogo lepa čuda i unapred im se radujem! I jedva čekam da vidim kako će se desiti prvo čudo ove nedelje.

 Ako vas trenutno more neke brige i ne znate kako će se desiti čudo, zapamtite dve stvari: prvo, verujte da je moguće da se ta situacija reši mimo vaše logike. Biće vam korisno da se setite neke situacije koja se rešila sama od sebe a da ni danas ne znate kako se to dogodilo. I drugo, neka ta vera dođe iz znatiželje, a ne iz iskrivljenog skepticizma. Umesto ne znam kako, govorite sebi baš da vidim kako.... 

Za čudesnu nedelju,

Ašik Žena

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?