Kako učiniti život lakšim i jednostavnijim?

Pre nego što sam počela da aktivno vodim svoj blog i delim sadržaje sa vama, postavila sam sebi pitanje: koju to potrebu ljudi koji budu čitali moje sadržaje mogu da zadovoljim?
 Pitala sam se šta je ljudima danas najpotrebnije, u čemu zapravo ja želim da pomognem ljudima? 

Pronašla sam niz odgovora, stotinu tema o kojima želim da pišem, međutim, želela sam da sve to vodi jednoj svrsi. Zapitala sam se, čemu meni služe sva znanja koja imam? Zašto sam ja uopšte počela da istražujem različite tehnike iz oblasti ličnog razvoja? Šta je meni bilo potrebno, za čime sam tragala?

I pronašla sam odgovor. Sve što sam naučila, naučila sam iz ogromne želje i potrebe da sebi učinim život lakšim u najtežim trenucima u svom životu. I kada sam učinila svoj život lakšim, samo sam nastavila da ga obogaćujem, unapređujem, oplemenjujem. 

Ono što želim svakim svojim tekstom i svakom svojom coaching sesijom kada radim sa klijentima da postignem, jeste da im pomognem da sebi učine život lakšim. Zbog toga često na kraju svojih tekstova napišem za lakši život...

U ovom tekstu ću sa vama podeliti veoma jednostavnu vežbu, koja vam može poslužiti kao prvi korak u vašoj nameri da olakšate sebi život, da vam postane prijatnije u sopstvenoj koži, u sopstvenom životu. Jer, znam vrlo dobro kako je to osećati se kao zarobljenik u vlastitoj koži.

Slika:Pinterest

Ono što naše živote čini komplikovanim jesu stvari kojih ima previše i stvari kojih ima premalo.

Zato vam predlažem da, ako želite da razjasnite sebi šta vas tačno žulja, šta vam to otežava život, napravite jednu vrstu inventara svog života tako što ćete odgovoriti na dva pitanja:

Čega to u mom životu ima previše?
Čega to u mom životu ima premalo?

Jako je važno da sve svoje misli stavite na papir. 
Kao što pišete svoje shopping liste, ažurirate spisak pesama na svojoj play listi i slično, tako odvojite neko vreme kada vas niko neće uznemiravati, napravite sebi ugodnu atmosferu, isključite telefon (obavezno! - i sami znate da ćete milion puta ostaviti olovku i baciti se na instagram ili youtube) i u svojoj lepoj sveščici, koju ste možda čuvali za neke posebne beleške, napišite spisak svega onoga čega ima previše u vašem životu.

 Pišite čega biste voleli da ima manje - možda manje negativnih ljudi, manje kilograma, manje ispita, manje stresa... 

A onda napišite šta je to čega ima premalo odnosno čega bi u vašem životu trebalo da bude više da biste imali lakši i srećniji dan, godinu, život. Možda više smeha, više iznenađenja, više prijatelja, više novca, više izlazaka, sigurnosti, slobode,  više smisla, više rada...

Razmišljajte o svemu - stavljajte i na jedan i na drugi spisak svoje emocije kojih želite da se oslobodite ili emocije koje nedostaju u vašem životu, materijalne stvari, svoje osobine.

Kada na ovaj način posložite svoj život na papiru, biće vam mnogo jasnije šta vam je u stvari najpotrebnije da biste sebi stvorili miran i ispunjen život. Ukoliko savesno obavite zadatak, na način koji sam vam opisala, bez ometanja i uz dovoljno vremena da na miru razmislite o svemu, verovatno ćete se iznenaditi nekim stavkama.

Ja sam se na primer iznenadila kada se na spisku toga čega ima premalo u mom životu našla radost.
Iz toga sam kasnije iščačkala neka svoja ograničavajuća uverenja i uspela da ostvarim neke značajne ciljeve kad sam svesno dodavala po malo radosti svojim danima.

Za lakši život,

Ašik Žena

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?