Predispitna vibracija

Postoji nešto što sam radila pred asolutno svaki ispit koji sam polagala na fakultetu. Možda će nekome zvučati ludo, čudno, glupo ali meni je to toliko pomoglo apsolutno svaki put da osećam obavezu da podelim tu svoju mantru jer možda baš danas ovo pomogne nekome da položi ispit ili iskreira nešto fantastično u danu za koji je mislio da će se pretvoriti u sunovrat.

Neprestano sam i pre studija i tokom njih proučavala zakon vibracije ili kako se popularno naziva, zakon privlačenja. I svaki trenutak sam koristila da ga stavim na probu, da vidim kako funkcioniše i ono što je meni bilo važno, da dokučim kako ja mogu to znanje da prilagodim sebi i specifičnim situacijama koje mi se dešavaju kako bih iskoristila to znanje. 

Prvo ću vam reći šta sam radila a onda ću vam objasniti kako i zbog čega je meni to davalo fantastične rezultate.

Do sada ste i sami zaključili da je od izuzetne važnosti u kakvom emocionalnom stanju izlazite na ispit. Sigurno ste i sami uvideli da je ishod drugačiji kada izađete u grču, kao pokisli, anksiozni i depresivni za razliku od toga kad izađete raspoloženi i iščekujete da se sve dobro završi ili kad vas jednostavno baš briga kako će se sve završiti odnosno odete na ispit "turistički". 

Znajući to, meni je bilo važno da na ispit izađem raspoložena koliko god da je teška situacija. Zato sam na dan ispita, od trenutka kad se probudim i dok se spremam za ispit, u putu do fakulteta, u prevozu, sve vreme sam u sebi govorila:

 Ja sam srećna. Pojma nemam zašto sam srećna ali znam da sam mnogo srećna danas.Kako dan odmiče sve sam srećnija. Jedva čekam da vidim zbog čega sam jutros toliko srećna

Ne znam ja koliko ovo nekome zvuči ludo ili glupo, znam samo da je meni zbog ovoga sve bilo lakše...

Zašto sam baš to izgovarala?

Dobro poznajem sebe. Ja sam sklona samokritici, osećanju krivice kad nešto ne uradim kako mislim da treba, samoosuđivanju i kao takva sam još od malena kreirala izuzetno destruktivan unutrašnji dijalog. A taj unutrašnji dijalog utiče na naše ponašanje i na sliku o sebi koja upravlja našim postignućima. 

Znala sam da su moja uverenja o meni samoj jako duboka i da ne mogu da uverim sebe kako sam pametna, disciplinovana i slično. Ali ono što sam videla da mogu i da moram da menjam jeste slika o meni samoj kao osobi koja je umesto da bude namrštena, tužna, napeta ,teška samoj sebi, odlučila da bude srećna sa svim tim osobinama koje mi se kod sebe same ne sviđaju.

Znala sam da sam energija i da se oko mog tela nalazi energetsko polje i znala sam da moje emocije upravljaju tom energijom kao i da moje emocije zavise od toga o čemu razmišljam u tom trenutku. I tako sam počela spontano da govorim u sebi : ja sam srećna iako ne znam zbog čega.

Da sam govorila samo -ja sam srećna- , ne bih se osećala dobro, ne bih kreirala kako se popularno kaže, visoku vibraciju. Jer, kako sam srećna kad idem da polažem ispit?! Nisam u to mogla da verujem.
Ali, kad sam dodala ovaj deo -nemam pojma zašto-,ali ja sam srećna ... desilo mi se da se opustim, jer je to bio signal mom mozgu da moja sreća nema veze sa okolnostima, sa ispitom, da je to jednostavno odluka i da će um uskoro primetiti i razlog moje sreće. Ali dok um ne primeti događaj zbog koga sam srećna, ja sam srećna bez razloga.

Slika:Pinterest


Naravno da sam se osećala sve bolje što sam više ponavljala ovo u sebi. Kada mi je bilo teško da poverujem u to menjala sam ton kojim sam to izgovarala, ludirala sam se, glumila da sam uzbuđena i pošto mi imamo moć da upravljamo svojim umom načinom na koji komuniciramo sa sobom, brzo se dešavalo da poverujem u to i da se stvarno osećam sjajno.

Ono što je fascinantno je činjenica da ne samo da su se dešavala čuda na tim ispitima u smislu da sam dobijala pitanja koja sam naučila, da sam dobijala desetke za ispite koje nisam spremila i slično, već kako je dan odmicao, ja sam kreirala svakakve situacije koje su me činile srećnom. Kako sam izgovarala da mi dan sve više razloga šalje za sreću, to se i dešavalo. Dobijala sam dobre vesti, nalazila sam stvari koje sam dugo gledala na sniženju, dobijala sam neočekivano novac, razgovarala sam sa nekim zanimljivim ljudima,cimerke su odlazile iznenada kući i ja sam imala sobu za sebe...

Mislim da je još jedna ključna stvar bila u tome što sam od samog jutra, kad još nemam pojma gde se nalazim, bukvalno dok sam još u krevetu, izgovarala u sebi da sam srećna. Štimala bih svoju energiju od samog jutra. A znate...po jutru se dan poznaje😃

Idem da budem srećna danas iako nemam pojma zašto sam toliko srećna. Isto želim i vama!

Ašik Žena

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?