Šta vaša duša kaže na to što se kajete?

Da li mislite da je trebalo da pravite pametnije izbore u svom životu?
Da li imate utisak da ste mogli više da se potrudite oko svog života,da ste nedovoljno sebe dali?
Da li ponekad kažete "E,da mi je ova pamet bila tada,nikad ne bih..."?
Da li sebe krivite za odluke čije posledice živite?
Da li sebe osuđujete na sadašnjost obojenu nezadovoljstvom i budućnost obojenu bolom zbog nekog izbora koji danas smatrate uzrokom svakog vašeg bola?

Da vam kažem iskreno, ja sada iz ove perspektive vidim sve svoje propuste, greške, loše izbore. I mnoge posledice tih izbora živim. Ali, kad se zapitam da li sam zaista mogla drugačije, shvatim da nisam...jer, da sam mogla tada da prosuđujem sa više pameti, sa većeg nivoa svesti, sa više znanja, to ne bi ni bila tadašnja ja. Ova osoba koja sam ja danas, i ta osoba koja je donosila te odluke su dve potpuno drugačije osobe.

I onda se još zapitam, sa kojom sam namerom donosila sve te odluke koje mi danas izgledaju pogrešno i shvatim da su mi namere bile čiste, zdrave, najbolje moguće. Kada shvatite da ste sve odluke koje nazivate pogrešnim doneli iz najbolje moguće namere, shvatićete da to nisu bile pogrešne odluke, već hrabre odluke. 

Ljudi uvek, apsolutno uvek biraju najbolju moguću varijantu, čak i kad reaguju iz bola, tuge,straha. Kajanje, samoosuda, krivica... duša ne poznaje te kategorije. To su kategorije uma koji obrađuje ono što vidi kao i reči koje čuje, bilo da su to reči kojima vas neko krivi,osuđuje, grdi ili da su to reči koje upućujete sami sebi,kao neku kaznu.

Šta god da vam je palo na pamet kada ste pročitali pitanja sa početka ovog teksta, shvatite da ste sa toliko znanja koliko ste u tom trenutku imali, sa tolikom širinom svesti , sa toliko snage doneli najbolju moguću odluku ili učinili jedino što ste sa toliko resursa mogli. Da ste umeli drugačije, razmišljali biste i radili biste drugačije. Sada vam je jasno  dokle vas je to dovelo - do toga da danas vidite više,znate bolje, mislite drugačije. 

Slika:Pinterest

Krivica,kajanje, samoosuda su kreacija onog dela uma koji će biti prevaziđen i proširen kada pošaljete mlađem sebi ljubav, iz ove tačke gde se sada nalazite. Napišite na parčetu papira šta bi ova osoba koja ste danas, sa svim ovim znanjima koja danas imate, poručila toj osobi koja je donela te "pogrešne" odluke, koja je bila lenja, neodgovorna, naivna, neiskusna ... pošaljite joj ovo razumevanje koje sada osećate, saosećanje, milost... to će biti odgovor duše na te vaše "pogrešne" odluke.To je ujedno i jedini istiniti i jedini odgovor koji je od koristi vašem sadašnjem i budućem Ja.

Za vas,

Ašik Žena

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?