Goli život ili živi život?

Možda sada sedite u svom gradu ili negde gde vam nije baš prijatno, listate instagram i gledate slike nepoznatih i poznatih ljudi koji fotkaju kokose, Maldive, talase, palme,peščane plaže, čaše vina na nekoj luksuznoj terasi s pogledom na milansku katedralu... i imate osećaj da ne živite dovoljno, da ste mali, nebitni, da životarite umesto da živite.

To je, na žalost, zamka u koju nas hvataju društvene mreže. Ponekad je izbegnemo, ponekad upadnemo u nju... ja sam upala. Činilo mi se u jednom trenutku da svi ljudi na ovom svetu uživaju na moru, planini ili u nekom fenomenalnom gradu, sa prelepom arhitekturom, Činilo mi se da su svi srećni, da celo leto provode putujući i družeći se dok ja skrolujem i skrolujem i ne znam šta uopšte tražim na tom instagramu.

I onda sam slučajno pogledala intervju sa našim poznatim glumcem koji je izgovorio jednu tako običnu rečenicu koja me je protresla. I nadam se da će osvestiti i vas. On kaže:

"Kada sam prihvatio čijenicu da ću jednog dana stvarno umreti, odlučio sam da onda bar živim kako treba, a ne onako kako je danas "fashion" , a to znači da budem dobar čovek, da ne padam u nesvest ako ove godine ne odem na more jer to ne znači da moj život nema smisla, da se ne nerviram što nisam uklopio košulju i čarape jer to ne znači da sam budala..."

Dakle, čovek je u jednoj prostoj rečenici, na koju svi mi odgovaramo sa "da,tako je, znam..." , smestio vrednosti, smisao, lepotu "običnog" života, zablude koje nam kvare sreću...

Kada čvrsto sa sobom rasčistite šta su vaše ultomativne vrednosti, šta vam je najvažnije u životu i kada živite te vrednosti, videćete smisao u svemu što radite. Kada svesno birate da živite tako što ćete se ponašati prema svom životu i prema životima drugih ljudi upravljajući se svojom najvišom vrednosti, bilo da je to znanje,sloboda, ljubav,mir, sigurnost, dostojanstvo...shvatićete da živite na jedini ispravan način, gde god da ste,šta god da radite, i da su ostalo banalnosti koje slepo prate  oni koji možda o vrednostima i ne razmišljaju.

Kada nađete svu lepotu,uživanje,zadovoljstvo ovog sveta koju ispijate na terasi, u svom dvorištu,pored reke ili u svom krevetu, shvatićete da je život umeće, a ne imanje.

Vaš život će biti smislen,ispunjen,životan a vi ćete biti svesni svoje vrednosti  onda kada vam se ono što osećate  bude sviđalo više od onog što oko sebe vidite.

Slika:pond5.com

Ne dozvolite da isečak nečije stvarnosti,koja čak možda i nije tako stvarna, upropasti bogatstvo koje možete živeti svakog minuta u danu,samo ukoliko ga na vreme osvestite i oživite. Pretvorite goli život u živi život...

Od srca,

Ašik Žena




Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?