Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Ponekad nismo svesni u kojoj meri naša prošlost, možda bol iz detinjstva, neka zaključana emocija, može da predstavlja kočnicu da danas, kada je sve to iza nas, živimo slobodno i srećno.

Dete u nama i dalje traži ono što mu je uskraćeno  bilo da je to pažnja, podrška , ljubav, razumevanje, nežnost, ohrabrenje, vera u to dete, vera u njegove sposobnosti, znanje, snagu... to dete u vama, koje sigurno nosi sa sobom poneki ožiljak ,makar to bila sitna ogrebotina, neće moći da živi slobodno dok mu ne pružite to što traži.

Da, vi ste jedina osoba koja sigurno može sada, od ovog trenutka pa svakog dana u budućnosti, dok god je to detetu potrebno, da pruži sve što mu treba, sve za čim boluje. Možda vam zvuči nemoguće, ali mi zaista imamo moć da promenimo svoju prošlost i da obezbedimo sebi srećno detinjstvo, bez obzira da li imamo 17 ili 70 godina.

Kako?

Delim sa vama vežbu koja je meni lično mnogo pomogla i koju rado preporučujem svojim klijentima na coaching-u. To je tehnika Lujze Hej, izuzetno je laka i neverovatno moćna.

Vreme je da malom sebi pružite sve ono što je falilo da se vaš "mali Ja" oseća sigurno, bezbedno,voljeno, podržano.

Pronađite neku svoju fotografiju iz detinjstva, neku kada ste bili baš dete. Bitno je da se na toj slici jasno vide vaše oči, vaše lice. Neka vam ta fotografija bude uvek pri ruci. 
Odvojite vreme za rad sa onim detetom koje ste bili a koje i danas krišom boluje u vama.Radite sa detetom na slici koje je tu, u vama i traži i dalje ljubav. Osamite se, zagledajte se u to lice na slici i uputite mu sve reči koje je oduvek želelo da čuje. 

Recite mu sve što mu je bilo potrebno da čuje kako bi izraslo u srećnu, snažnu, uspešnu, zadovoljnu osobu.  Ne štedite reči. Recite tom detetu kako je predivno, prelepo, savršeno takvo kakvo jeste. Recite mu da ima svu podršku i slobodu da postane ono što želi, živi kako želi, ima sve što zaslužuje.  Dajte mu reči za kojima vapi i dalje, jer sve što je tom detetu bilo potrebno kad je nastala ta fotografija, potrebno mu je i danas. Recite mu da ga čekaju bolji dani, da ćete uvek biti uz njega i da nikad nije samo, da je na bezbednom, da ga neko čuva. Dajte mu savet, ohrabrite ga baš onim rečima koje želi da čuje.

I vi ćete znati da mu je bilo potrebno da to čuje čim progovorite. I biće suza verovatno. Pustite ih da teku i govorite i dalje.

Slika:Pinterest

Za ovu vežbu vam neće biti neophodno više od dva minuta a možete je koristiti koliko god vam je potrebno. 

Vremenom ćete osetiti da se neka praznina u vama lagano gubi i da konačno imate sve što vam je uvek nedostajalo. Vi ste odgovorni za dete u sebi i to dete ne može dobiti ono što traži ni od koga osim od vas. Imajte to na umu i ne uskraćujte mu ono što zaslužuje.

Kako vreme bude odmicalo, rečenice koje upućujete detetu u sebi postajaće sve moćnije, snažnije. Putem ćete prepoznati šta je još tom detetu falilo i vaša veza sa sobom, sa vašim željama, potrebama, biće sve jača i jasnija. Vremenom će taj razgovor postati radosniji, suze će zameniti osmeh i lakoća. olakšanje, spokoj. Konačno ćete se osećati spremno da pokažete svetu svoje predivno lice. Imaćete više samopouzdanja, prihvatićete sebe. Osetićete se sitim jer ste konačno nahranili svoju emocionalnu glad.

Negde sam čula rečenicu: nikad nije kasno za srećno detinjstvo. Nije mi se dopala ali me je zaintrigirala. Saznala sam šta to znači nakon što sam otkrila ovu metodu i još neke alate koji su mi pomogli da prihvatim svoj život od početka do danas. I kao neko ko se nikad ne bi vratio u svoje detinjstvo mogu da vam potvrdim da zaista nije kasno i da je moguće promeniti prošlost. Moja sličica na kojoj sam "mala Ja" stoji u mom novčaniku i svakog dana me podseća da brinem o sebi,svojim potrebama, da svuda nosim unutrašnje dete sa sobom i da je zato neophodno da se staram o njemu. A vi ćete otkriti koliko je ova jednostavna tehnika moćna samo ako je isprobate. Pišite mi svoje uvide.


Uz vas sam,

Ašik Žena

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?