Magija života

Znaš onaj osećaj kada ti se čini da moraš da pročitaš neku knjigu ali nekako ti ne ide? Počinješ, odustaješ pa se opet vraćaš ali nikako da ti "legne". I onda, ponekad prođu meseci a ponekad godine, ali dođe momenat kad si spremna za ideje u njoj pa je konačno sa uživanjem pročitaš do poslednjeg slova. E, tako je nekako bilo u mom slučaju kada sam poželela da pročitam knjigu Vejna Dajera Magija života. 

Slika:pixabay.com



Odmah da ti kažem, ovo nije knjiga za opuštanje, ovo je knjiga za kontempliranje i duboko razumevanje. Moj savet je da je čitaš po petnaestak minuta dnevno, u tišini i posvećeno. Nije na odmet da se vratiš na delove koji ti se čine važnim, jer, čim ti se učini da je važno, znači da si pronašla nešto što ti je u ovom trenutku zaista potrebno. 


Sve vreme sam imala utisak da čujem glas Vejna Dajera a na trenutke i da je tu pored mene i da mi objašnjava svoje reči. Čudan osećaj, ali interesantan. 


Dve stvari  treba da znaš u vezi ove knjige. Prvo, reč je o  knjizi iz područja duhovnosti koju je pisao psiholog. Danas retko imam priliku da čujem kako psihijatri i psiholozi govore o duši, iako je duša središte pojmova koji definišu njihovo zvanje. Zato je za mene Vejn Dajer bio psiholog sa velikim P.

Ovo što sam upravo napisala suština je glavne ideje koja je na mnogo načina objašnjena u ovoj knjizi. To je druga stvar koju treba da znaš. Ta ideja glasi: mi nismo fizička bića u kojima živi duša. Mi smo duša, koja živi koristeći naše telo.


 Dakle, mi nismo fizička bića u duhovnom svetu, mi smo duhovna bića u fizičkom svetu. A u duhovnoj sferi ograničenja ne postoje. 

Slika:pixabay.com



 Kada to znamo, jasno je da je naš život određen razvojem naše duše, a sve što se dešava u materijalnom svetu samo je odraz tog rasta. Zato u knjizi dobijaš nekoliko nizova taksativno navedenih preporuka za razvoj onog nefizičkog, nevidljivog dela sebe, što će za posledicu imati uspeh u polju onog što je jasno vidljivo, kao što su finansije, posao,zdravlje, odnosi sa decom, roditeljima i pertnerom, 

Meni lično, čitanje ove knjige donelo je mir. A s obzirom da je to i bio okvir mojih očekivanja, mogu reći da sam dobila ono što sam tražila. 

Za kraj, delim sa tobom jedan od mnogih citata koje sam zabeležila u svom dnevniku čitanja:

Kada čovek ima mnogo želja, one su poput metalnih novčića koje nosi u džepu. Što ih više ima, veći mu je teret. 


 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?