Super laka metoda za kreiranje stvarnosti

Ponekad za lični rast nije neophodno da čitate tonu knjiga iz te oblasti ili da se obratite coach-u. Dovoljno je samo da pronađete osobu u svom okruženju koja se odnosi prema životu na način koji vas oduševljava, razmislite o tome šta ona tačno radi u situacijama sa kojima se i sami suočavate i zatim uradite isto.

Danas ću vam otkriti jednu fantastičnu i zabavnu metodu koju koristi osoba kojoj se ja divim i koja u pravom smislu reči kreira iskustva koja želi. 

To je jedna od onih osoba koje su uvek nasmejane, energične, brze, poletne ali istovremeno osoba koja je imala zaista mnogo teških i stresnih situacija u životu i može se reći, nimalo lak životni put. Sigurno znate neku takvu osobu i u svom okruženju... to su one osobe za koje nam nije jasno gde pronalaze snagu i energiju i kako mogu da budu vedre i pozitivne kad se čini da se život ruši.

Uglavnom, ova žena ima običaj da zove prijatelje i rodbinu na čast ili da organizuje male proslave a da u trenutku kada zove svoje društvo na slavlje apsolutno ne zna kojim ih povodom časti i šta zapravo slavi. Ona doslovce živi uverenje: što se više radujemo i što smo više zahvalni, život nam pruža više iskustava koja su zaista vredna slavlja,radosti i zahvalnosti.


Slika:Pinterest

Pre dva dana me je pozvala i rekla kako će doći kod mene u ponedeljak, odnosno danas, pre nego što ode na posao, da donese svoju novu haljinu i omiljene sandale jer će nakon posla doći ponovo, da se presvuče, i izvede nas na specijalnu večeru da malo slavimo. Naravno, naglasila je da se doteramo kako dolikuje proslavi. Moj dragi je pitao:"Pa super, a šta slavimo, za šta se sad častimo?" A ona će:"To si me sad pitao i nikad više! Kao da nam treba povod...videćemo već šta slavimo."

Zaista u tom trenutku nije bila baš situacija za slavlje. Njen sin je tih dana kada nas je zvala ostao bez posla, majka joj je jako bolesna, a ni na poslu nije bilo baš sjajno jer joj šefica promenila raspored i ukinula joj slobodne dane. 

Sinoć smo se čule da mi kaže u koje vreme da zakažem rezervaciju u restoranu i da mi javi da ipak zna šta slavimo. Njen sin je dobio super novi posao, a šefica joj je opet promenila raspored - ali ovog puta joj je dala pet slobodnih dana koje će spojiti sa odmorom i otići na letovanje za koje je mislila da će preskočiti ovog puta...

Dakle, slavite život i život će vam dati razloga za slavlje. Častite ljude oko sebe i uskoro ćete dobiti i očigledan povod za to. 

Zar nije ovaj "trik" super zabavan, lep i lak način da kreirate život koji će vas na svakom koraku obradovati novim razlogom da ga volite?


Za radost,

Ašik Žena

Ako vam se dopao ovaj tekst možda vam bude koristan i tekst koji sam posvetila studentima u kome sam opisala moju ličnu tehniku za polaganje ispita a koji nosi naslov  Predispitna vibracija i nalazi se na stranici STUDIRATI ZDRAVO

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oni koji žive u tegli misle da je poklopac nebo

Izlečite detinjstvo - jednostavna i moćna tehnika za rad sa unutrašnjim detetom

Koji ste tip ljudi - muva ili pčela?